گروه شرکت های ایرانیان اطلس

گروه شرکت‌های ایرانیان اطلس (تاسیس سال ۱۳۶۵) با هدف تعریف پروژه‌های شاخص شهری و سرمایه‌گذاری در آن‌ها و در راستای افزایش سطح استانداردهای پروژه ها در کشور، با تفکر و نگاهی متفاوت به ساخت بناهای ماندگار، ماموریت و استراتژی خود را بنا نهاد.

در سال ۱۳۸۴ با توجه به نیاز کشور به ارتقای کیفیت و افزایش سرعت پروژه‌های ساختمانی، فعالیت‌های خود را بر سرمایه‌گذاری در حوزۀ ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری متمرکز کرد. گروه شرکت‌های ایرانیان اطلس در دورۀ جدید فعالیت خود، مأموریت اصلی شرکت را انجام سرمایه‌گذاری در حوزۀ احداث پروژه‌های ساختمانی با کاربری‌های تجاری، اداری و اقامتی تعریف کرده است.

ایرانیان اطلس در راستای همین مأموریت، پروژه‌های خود را با استفاده از آخرین و مدرن‌ترین فناوری‌ها، تجهیزات، روش‌ها و بهره‌گیری از سامانه‌های نوین مدیریتی و فنی در حوزه‌های مختلف طراحی، اجرا، فروش و بهره برداری در بازارهای رقابتی ارائه می‌کند.

 اتکا به مطالعات علمی و دقیق سرمایه‌گذاری برای کسب اطمینان از بازگشت سرمایۀ مدنظر، برخورداری از تجارب فراوان مدیریت ابَرپروژه‌های ساختمانی، بهره‌مندی از ساختار هلدینگ پوشش‌دهندۀ طراحی، اجرا، بازاریابی و فروش و بهره برداری، توانمندی به‌کارگیری پیمانکاران، مشاوران و تأمین‌کنندگان بنام برای اطمینان یافتن از کیفیت مطلوب و برخورداری از ارتباطات عالی در سطوح مختلف با سرمایه‌گذاران، از دیگر ویژگی‌های بارز این شرکت است که طی سال‌های فعالیتش به اثبات رسیده است.

دامنۀ گستردۀ خدمات این شرکت، سرمایه‌گذاری، طراحی و اجرای ابرپروژه‌ها با کاربری اداری، تجاری، اقامتی، ساخت مجتمع‌های مسکونی و شهرک‌سازی را شامل می‌شود. به‌گونه‌ای که تاکنون حدود یک‌میلیون مترمربع پروژۀ ساختمانی را اجرا کرده است.

در حال حاضر، گروه شرکت‌های ایرانیان اطلس حدود ۱.۷۰۰.۰۰۰ مترمربع را در قالب پروژه‌های مختلف، دست طراحی و اجرا دارد. ایرانیان اطلس، از این طریق نقش بسزایی در رشد و بالندگی ساخت‌وساز کشور ایفا کرده و جایگاه ممتازی را در بین شرکت‌های معتبر این حوزه به دست آورده است.


ایرانیان اطلس‌، ارزش‌آفرینی و سودآوری از طریق خلق بناهای برتر و ماندگار با مدیریت بهینه منطبق بر الزامات محیطی و نیازهای زندگی آرمانی را به‌عنوان ماموریت خود تلقی نموده است و با طراحی و اجرای ساختمانهای شاخص و با کیفیت، زیبا، پایدار و واجد ارزش‌های معماری، و رعایت قوانین ملی و استانداردهای فنی و زیست محیطی می کوشد تا شرایط زندگی آرمانی برای هموطنان عزیز مهیا کند.

ایرانیان اطلس، مصمم است تا پروژه های خود را با استفاده از آخرین و مدرنترین فناوریها، تجهیزات، روشها و بهره گیری از سامانه های نوین مدیریتی و فنی در حوزه های مختلف طراحی، اجرا و فروش در بازارهای رقابتی ارائه نماید.

آنچه ایرانیان اطلس را از دیگر مجموعه های فعال در کشور متمایز میکند، برخورداری از توانمندیها و شایستگی‌هایی است که در قالب فرهنگ غنی سازمانی مبتنی‌بر اخلاق‌مداری، دانش‌محوری و کارآمدی سازمانی نمود پیدا می‌کند.

ارزش‌های بنیادین

IRANIAN ATLAS

نظم و انضباط
متمایز و پیشگام
احترام به مشتریان و ذینفعان
دلبستگی و تعلق سازمانی
اخلاق محوری
طلایه دار احترام به محیط زیست
لیاقت و شایستگی
سازمان حامی تولید و نیروی کار ایرانی

بر اساس برنامه راهبردی گروه شرکت‌های ایرانیان اطلس، ارزش‌های بنیادین گروه، در قالب هشت جمله مستقل تعریف شده است که حروف اول این جملات، کلمه نماداطلس را تشکیل می‌دهد.

  • نظم  و انضباطتحویل به‌موقع محصول، استانداردسازی روش‌ها و رویه‌های کاری، آراستگی محیط کاری
  • متمایز  و پیشگام  : تلاش در جهت ارتقاء کیفیت در تمامی جنبه‌ها و استفاده از آخرین دستاوردهای تکنولوژی در سازمان و تولید محصولات به‌منظور ارتقای رتبه‌ی شرکت در بین رقباء و در سطح کشور، ایجاد طرح‌های جدید و نو با رویکرد خلق بناهای ماندگار و یونیک در جهت ارتقای برند
  •  احترام  به مشتریان و ذینفعان :  تعهد و پاسخگویی به انتظارات و نیازهای مشتریان و کلیه ذینفعان، رعایت الزامات، کیفیت و تحویل به‌موقع
  •  دلبستگی  و تعلق سازمانی : مناسب بودن حقوق، انگیزش، ارتقاء کرامت انسانی، احترام به شخصیت افراد با رویکرد ایجاد شان و منزلت برای منابع انسانی و ایجاد فضای حمایت همه جانبه برای کارکنان.
  •  اخلاق  محوری : صداقت، امانتداری، خوش رفتاری، شفافیت، مسئولیت‌پذیری و احترام به مشتریان و سایر ذینفعان و تفکر آنها. تعهد به انجام کار درست در حد توان برای بدست آوردن سودی معقول.
  • طلایه دار احترام به محیط  زیست : رعایت قوانین زیست محیطی در تمامی فعالیت‌ها
  •  لیاقت  و شایستگی : اهمیت به تخصص کارکنان، توان مدیریت، اخلاق، همکاری تیمی، حفظ و گسترش ارتباطات، مشاوره
  • سازمان  حامی تولید و نیروی کار ایرانی : ترجیح در بکارگیری محصولات ساخت داخل و بکارگیری نیروهای متخصص بومی و ایرانی در پروژه ها

ارزش های بنیادین

بر اساس برنامه راهبردی گروه شرکت‌های ایرانیان اطلس، ارزش‌های بنیادین گروه، در قالب هشت جمله مستقل تعریف شده است که حروف اول این جملات، کلمه نماداطلس را تشکیل می‌دهد.

IMI-100 درسال  ۱۳۹۵

IMI-100 درسال ۱۳۹۵


نوزدهمین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI-۱۰۰) روز دوشنبه ۴ بهمن ۹۵ با حضور مقامات و سیاست‌گذاران اقتصادی و صنعتی کشور، مدیران شرکت‌های بزرگ و برتر ایران، صاحب نظران اقتصادی و خبرگان صنعتی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزارشد.

این همایش که هر سال به همت سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار می شود قصد دارد تا با بررسی اطلاعات موجود در صورت های مالی حسابرسی شده شرکت ها جایگاه بنگاه‌های اقتصادی را شناسائی و گسترش رقابت میان آنها را موجب شود. شاخص فروش سال ۱۳۹۴ و صورت های مالی حسابرسی شده در این سال معیار اصلی این رتبه بندی قرار داشت.

در همایش امسال، گروه شرکت های ایرانیان اطلس با رشد ۷۵ رتبه‌ای، ضمن صعود از ۱۰۰ شرکت سوم به گروه ۱۰۰ شرکت دوم، موفق به اخذ رتبه ۱۷۲ در بین بنگاه های اقتصادی کشور و جایگاه سوم در گروه ساختمان و مهندسی عمران شد.


تندیس بلورین مدیریت مالی سال ۱۳۹۵

تندیس بلورین مدیریت مالی سال ۱۳۹۵


در مراسم هفتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران که با حضور دکتر آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی، دکتر محمد علی نجفی مشاور رئیس جمهور، محمدرضا سیدانوری دبیر جایزه ملی مدیریت مالی ایران، دکتر صدرالسادات معاون توسعه و منابع مدیریت وزارت بهداشت، و جمعی از مسئولان اقتصادی کشور شنبه ۷ اسفندماه ۱۳۹۵ در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی‌‌برگزار گردید، ایرانیان اطلس موفق شد به‌عنوان یکی از ۱۱ شرکت و نهاد ایرانی، تندیس بلورین این ارزیابی را کسب کرده و برای دومین سال پیاپی، در بالاترین جایگاه در بین شرکت‌های حوزه صتعت ساختمان قرار گیرد.

لوح‌بلورین ‌جایزه‌ملی‌پروژه‌ برتر ایران

لوح‌بلورین ‌جایزه‌ملی‌پروژه‌ برتر ایران

نظر به اینکه عملکرد بالا در پروژه ها و مدیریت پروژه سرآمد، از اهداف اصلی انجمن مدیریت پروژه (IPMA) و سایر مدیران پروژه و مدیران ارشد سازمان های پروژه محور به حساب می آید.

کلیه پروژه های عمرانی صنعتی، زیر بنایی، خدماتی و ... که توسط هر یک از بخش های دولتی، خصوصی و تعاونی کشور و توسط کارکنان ایرانی و یا خارجی و در داخل و یا خارج از کشور در حال انجام هستند در صورت محقق نمودن شرایطی خاص می توانند متقاضی دریافت جایزه ملی مدیریت پروژه از این انجمن باشند.

انجمن مدیریت پروژه بر مبنای مدل تعالی مدیریت پروژه PEM همه ساله پروژه های برتر در سطح ملی و بین المللی را بررسی و ضمن دریافت گزارش بازخور و نقاط بهبود، در صورت کسب امتیاز لازم ، جوایزی تحت عنوان جایزه ملی مدیریت پروژه در ۴ سطح زرین، بلورین، سیمین و تعهد به تعالی به آنها اهدا می نماید.

شرکت ایرانیان اطلس در دوره پنجم این ارزیابی در سال۱۳۹۴ با معرفی پروژه آرمان وارد این ارزیابی گردید و موفق به دریافت تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت پروژه در پروژه آرمان از این سازمان شد، که این مهم می تواند افتخاری در کنار دیگر افتخارات گروه باشد.


تندیس بلورین مدیریت مالی سال ۱۳۹۴

تندیس بلورین مدیریت مالی سال ۱۳۹۴

شرکت ایرانیان اطلس در ششمین دوره جایزه مدیریت ملی مالی ایران موفق به دریافت تندیس بلورین گردید.

این مراسم که به عنوان یکی از بزرگترین گردهمایی های خبرگان مالی در کشور شناخته می شود، در تاریخ ۰۴/۱۱/۱۳۹۴ با حضور بیش از ۱۳۰۰ تن از مدیران و نخبگان مالی، حسابداران، حسابرسان و کارشناسان کشور برگزار گردید.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ با اهداف حمایت مدیریت مالی حرفه ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمانها و تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود و ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی و همچنین تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک با معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمانهای برتر مالی و اقتصادی هرسال درقالب ارزیابی وبررسی اظهارنامه دریافتی از شرکت کنندگان پس از دریافت حد نصاب امتیاز مربوطه توسط شرکت کنندگان جوایزی در قالب ۳ سطح تندیس ،تقدیرنامه ، گواهینامه اهدا مینماید.


جایزه ملی بهره‌وری سال ۱۳۹۴

جایزه ملی بهره‌وری سال ۱۳۹۴

نخستین دورۀ جشنواره ملی بهره وری در سال ۱۳۸۸ برگزار گردید. در این جشنواره پس از محاسبۀ شاخصهای شرکت های موجود در بخش صنعت و معدن از سازمان هایی که بهترین وپایدارترین وضعیت بهره وری را طی سال های مشخص داشته اند تقدیر به عمل می آید. بالابودن سطح کیفی نسبت به میانگین صنعت، رشد روزافزون و پایداری در رشد از اهداف برنامه توسعۀ چهارم از شروط اصلی جشنواره برای منتخبین می باشد. نامزدهای هر گروه در محور های جشنواره توسط کمیته علمی جشنواره معرفی می شوند و داوران، شرکت های نامزد را در سه معیار عملکرد بالاتر از میانگین، رشد پایدار و عملکرد بهتر از اهداف برنامه های توسعه مورد داوری قرار می دهند. بخش اصلی جشنواره عبارت بود از: شاخص‌های بهره وری نیروی انسانی، بهره وری سرمایه و بهره وری کل عوامل تولید. هم‌چنین بخش جانبی جشنواره عبارت است از: شاخص های بهره وری مواد، بهره وری انرژی و شاخص کارایی فرایند. در این جشنواره هر ساله بیش از 500 شرکت داخلی در ۲۳ بخش اقتصادی شرکت می نمایند.

IMI-100 درسال  ۱۳۹۴

IMI-100 درسال ۱۳۹۴

سازمان مدیریت صنعتی با هدف شفاف سازی فضای کسب و کار کشور، ارائه تصویری روشن از جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گروه‌های صنعتی مختلف، گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی کشور و علمی‌تر نمودن فضای تصمیم‌گیری مدیران، رتبه‌بندی شرکت‌های برتر را برای هجدهمین سال متوالی انجام داد که نتایج آن را در همایش IMI100 در ششم بهمن ۱۳۹۴ ارائه نمود که مهمترین رتبه های شرکت ایرانیان اطلس در این رتبه بندی به شرح ذیل می باشد:

  • کسب رتبه ۲۴۷ در کل شرکتها از نظر میزان فروش (درآمد)
  • کسب رتبه سوم در گروه انبوه سازی، املاک و مستغلات
  • کسب رتبه ششم از لحاظ بیشترین ارتقای رتبه در بین صد شرکت سوم
سیستم مدیریت یکپارچه

سیستم مدیریت یکپارچه

سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت ایرانیان اطلس

نگرش مديريت ارشد شركت به لزوم ايجاد سيستم مديريت يكپارچه (IMS) متشكل از سيستم مديريت كيفيت (9001 ISO)، سيستم مديريت زيست محيطي ( ISO 14001) و سيستم مديريت ايمني و بهداشت حرفه‌اي (OHSAS 18001) در واقع نگاه چند سويه اي است كه رئوس آن دسترسي به كيفيتي فراگير در سازمان، اعتماد به ارزش بخشي به نيروي كار، ايمن‌سازي شرايط و سرانجام نگهداري و پاسداشت درست چرخه اكولوژيك طبيعت را تشكيل مي‌دهد.

 براي ماندگاري در عرصه هاي قدرت بايد پتانسيلهاي بالقوه و بالفعل سازمان، انسانها (نيروي كار) و محيط را شناخت و در مسير نگهداشت، بهسازي همه جانبه و تقويت نقاط مثبت آنها گام برداشت. درپروژه استقرار سيستم مديريت یکپارچه ماموریت و اهداف سازمان تدوین شده است و جهت نیل به اهداف سازمان فرایندها شناسایی و در جهت نیل به اهداف سازمان، روشهاي اجرايي، دستورالعملهاي كاري، مسئوليتها و اختيارات و ارتباطات كاري كاركنان به صراحت تعيين گرديده است و عملکرد فرایندها توسط شاخص‌ها پایش و اندازه گیری می شوند و در صورت خارج شدن از معیار ها اقدامات اصلاحی صادر می شوند به صورتي كه با وجود گستردگي كار و تنوع اشتغالات، روابط بين‌واحدها و افراد با تسهيل لازم همراه بوده و كنترلهاي مقتضي نيز در روند انجام بهينه امور صورت مي‌پذيرد.

سيستمهاي مديريت يكپارچه تلفيق سه سیستم زیر است:

  • مدیریت کیفیت ISO 9001:2008 
  • مدیریت زیست محیطی ISO 14001:2004 
  • ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS 18001:2007
ISO14001:2004

ISO14001:2004

ISO14001:2004 (الزامات سیستم مدیریت زیست محیطی)

سری استانداردهای DIN EN ISO 14000 شامل خانواده ای از استانداردهای بین المللی در رابطه با سیستم های زیست محیطی بوده که در سال ۱۹۹۶ میلادی توسط کمیته فنی ۲۰۷ سازمان جهانی ایزو بوجود آمده اند . این سیستم ها بخشی از الزامات مدیریتی که همان ساختار سازمانی ، منابع لازم جهت انجام ، برنامه ریزی و طرح ریزی فعالیتها ،تشریح مسئولیتها ، معین نمودن روشها و نحوه اجرای کار در راستای حفظ محیط زیست است را شامل می شود.

دستآوردها

  •  بهینه‌سازی مصرف انرژی و منابع
  •  پیشگیری از آلودگیهای زیست محیطی
  •  کاهش آلودگی‌های صوتی،هوا
 18001:2007 OHSAS

18001:2007 OHSAS

18001:2007 OHSAS (سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی)

18001 استاندارد معروف بین المللی برای سیستم های مدیریت ایمنی و سلامت است. اگر چه هنوز بعنوان استاندارد ایزو نمی باشد و از نظر فنی یک ویژگی می باشد که در صنایع گوناگون بین المللی استفاده می شود تا سیستم های مدیریتی را در برنامه های ایمنی و سلامت موجود پیاده کند.
OHSAS 18001 نیاز به راهکار سیستماتیک در تصادفات، رویدادها، ضربات و بهداشت صنعتی دارد. و شامل تنظیم اهداف، دنبال کردن برنامه ها و ارتباط این موارد با کارکنان، دخیل کردن مدیریت ارشد و بازرسی های داخلی اجرائی بمنظور حصول اطمینان از روند سیستم مدیریتی ایمنی و سلامت از روی برنامه می باشد.

دستآوردها

  • بهبود وضعیت سلامت، ایمنی و بهداشت شغلی کارکنان و پیمانکاران
  • پیشگیری از حوادث در کلیه پروژه های هلدینگ
  • بهبود مقابله با شرایط اضطراری و کسب آمادگی عمومی در برابر حوادث و بلایای طبیعی
  • ایجاد حس مسئولیت پذیری، تعهد و رعایت موارد ایمنی


9001:2008 ISO

9001:2008 ISO

9001:2008 ISO (الزامات سیستم مدیریت کیفیت)

 سازمان بین المللی استاندارد ISO در سال ١٩٨٧ توسط کمیته فنی TC176 ، استاندردهای سری ایزو 9000  را عرضه نمود.استاندارد ISO9000 با تکیه بر رویکرد فرآیندی و منطبق بهبود مداوم، بر کیفیت مدیریت تمرکز داشته و سازمان ها را جهت کسب فرصت های جدید در محیط رقابتی امروز آماده می سازد.

ایزو 9001:2008 ISO  از خانواده استانداردهای ISO9000  است که شامل مدارک و راهنماهای متعددی است و هدف از تدوین این سری استاندارد بوجود آوردن الگوی بین المللی برای پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت کیفیت و تضمین کیفیت بوده که مورد استقبال فراوان در سطح دنیا قرار گرفت.

ایزو 9001:2008 ISO  مجموعه ای از مقررات است که در سطح بین المللی معتبر شناخته می شود و شرکت ها از آن به منظور بهبود کیفیت محصول یا خدمات خود در درون سازمان استفاده می کنند.

دستآوردها

  •  تحت کنترل بودن فرایندها و بهبود آنها
  •  بهبود بهره وری و کارائی
  •  بهبود ارتباطات داخلی شرکت
IQNet

IQNet

IQNet (شبکه جهانی کیفیت)

عضویت در شبکه جهانی IQNet که یکی از گسترده ترین شبکه بین المللی صدور گواهینامه می باشد و از سال ۱۹۹۰ با حدود ۴۰ همکار مرجع صدور گواهی دهنده ایزو و با بیش از ۲۰۰ شرکت های تابعه در سراسر جهان فعال شده است. شرکت ایرانیان اطلس پس از استقرار سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)به عضویت این شبکه جهانی درآمده است و گواهینامه این شبکه را دریافت نموده است.

انتشارات

IRANIAN ATLAS

بازارها و فروشگاه های زنجیره ای

بازارها و فروشگاه های زنجیره ای

در این کتاب آخرین و جدیدترین دستاوردها در معماری فضاهای تجاری مورد بررسی قرار گرفته و معماران بلند آوازه و نام آشنا در پروژه های ارائه شده به نیازمندی های معماری پاسخ های قابل توجهی داده اند.

 اين شركت با ارائه و انتشار كتاب ياد شده كوشيده است تا در زمينه علمی و فرهنگی حضور فعالانه تری داشته باشد و با ایجاد امکاناتی برای تبادل افکار و دیدگاه های مختلف در حوزه معماری و شهرسازی ،در ارتقاء سطح دانش و شناخت حرفه ای متخصصان کشور و فعالان عرصه کسب و کار ، گام های موثرتری بردارد .

پس از جنگ جهانی دوم تغییرات بزرگی در عرصه معماری پدید آمد. طراحان به‌سمت محیط های باز و به‌ویژه به‌کارگیری نور درطراحی گرایش یافتند. هم‌چنین کار خرید و فروش که تا پیش از این به‌صورت عرضه‌ی اقلام ویژه صورت می‌گرفت، دستخوش تغییر شد و بدین‌گونه مفهوم بازار شکل عمومی پیدا نمود. تنوع عرضه کالا، تفکیک فضای تولید و توزیع ، جمع‌شدن فروشندگان مختلف و بالاخره تلفیق هنر و صنعت، مفهوم جدید خرید را تشکیل دادند.

ابتدا مراکزی که در قلب شهرها قرار داشتند از قبیل کارخانجات و مراکز قدیمی خرید به‌صورت مدرن بازسازی شدند و سپس این حرکت به‌حومه و خارج از شهر نیزکشیده شد و بدین ترتیب بنا‌‌های عظیم تجاری قدم به‌عرصه‌ی وجود نهادند.

در این میان، طراحان وظیفه‌ای بس مشکل برعهده داشتند و آن، طراحی مجموعه‌ای مدرن ولی وفادار به‌هویت

بومی، تاریخی و سنتی هر مکان بود. با نگاه به‌مجموعه‌ی با‌ارزشی که هم‌اینک پیش روی شما است بخوبی درمی‌یابیم که آنان از عهده‌ی این وظیفه مهم به‌خوبی بر‌آمده‌اند.

طراحان‌، شکوه معماری گذشته را به‌شیوه‌ای نوین رقم زدند به‌گونه‌ای که درکنار دمیدن روحی تازه به‌ساختمانهای قدیمی بدون خدشه‌دار کردن خاطره قبلی آن، موفق‌شدند مجموعه‌ای سر‌زنده و با کیفیت ساخت فاخر خلق کنندکه بیدرنگ به‌محیطی جذاب برای تلفیق خرید‌، سرگرمی و جریان پرشور زندگی تبدیل شود.

 این هنرمندان،‌گاه با خلق فضای طبیعی در این بازارها انسان را به‌مکاشفه دعوت می‌نمایند و گاه با القاء زیبایی‌شناسی مدرن‌، همگان را به‌ضیافتی چشم‌نواز دعوت میکنند.

 اثر حاضر که به‌دلیل استقبال فرهیختگان عرصه ساختمان در مدت کوتاهی به‌چاپ دوم رسیده است، مجموعه‌ای از آثار معماران و طراحان بین‌المللی است که درموقعیت‌های مکانی گوناگون اثرهای ماندگاری بر‌جا نهاده‌اند.

مراکز خرید مدرن

مراکز خرید مدرن

توضیحات:‌کتاب مراکز خرید مدرن تالیف بروتوکارلز با موضوع طراحی اماکن تجاری با حمایت مالی ، مدیریت و نظارت مستقیم شرکت سرمایه گذاری ایرانیان اطلس ترجمه ، و چاپ شد.

شایان ذکراست ، این کتاب، نخستین عنوان از مجموعه کتاب هایی است که شرکت سرمایه گذاری ایرانیان اطلس در راستای توجه به مسئولیتهای اجتماعی و رسالت فرهنگی خود مبنی بر تولید و به اشتراک گذاردن دانش و معرفی و نهادینه نمودن دستاوردهای نوین علمی در حوزه صنعت ساختمان ،دردست ترجمه و چاپ دارد.


طراحی سوپر مارکت های مدرن

طراحی سوپر مارکت های مدرن

كتاب «طراحی سوپر مارکت های مدرن» تالیف کریستین کمپوس ، توسط شركت ايرانيان اطلس به چاپ رسید.

در این کتاب آخرین و جدیدترین دستاوردها در زمینه طراحی مراکز خرید مورد بررسی قرار گرفته است.

شركت ایرانیان اطلس با انتشار و تقدیم این كتاب به فعالان صنعت ساختمان و سایر علاقمندان ، كوشيده است نقش موثرتری در زمینه توسعه دانش و فن آوری مرتبط با حوزه فعالیتهای خود ایفا نماید.

به‌طور کلی می‌توان سوپر مارکت‌ها را در سه دسته طبقه‌بندی نمود:

سوپر مارکت‌های سنتی

سوپر مارکت‌های مدرن

سوپر مارکت‌های فوق مدرن

دسته اول سوپر مارکت‌های سنتی هستند. این نوع سوپرمارکت‌ها در برگیرنده مکان‌هایی بدون پنجره‌، با محیطی معمولی و سرد می‌باشند که مشتریان در آنها به‌رفع نیازمندیهای ضروری خود می‌پرداختند. طراحی این سوپرمارکت‌ها به‌گونه‌ای بود که مشتریان را به‌ترک هرچه سریعتر آنجا ترغیب می‌نمود.

دسته دوم سوپر مارکت‌های مدرن می‌باشند که برمبنای «تعریف نیاز» برای مشتریان بنا نهاده‌شدند. انسان مدرن درمعرض هجوم انواع تبلیغات قرارگرفته و در نتیجه قالب‌های ازپیش طراحی شده به‌ذهن او تحمیل شد و بالطبع با خواسته‌های متفاوت از انسان سنتی در جستجوی مکانی برای ارضای نیاز تعریف شده برآمد.

بدین ترتیب معماران به‌طراحی مکانهایی پرداختند که در آنها رنگ و نور مصنوعی با تلفیقی از صنعت بتواند پاسخ‌گوی این تقاضا باشد. دراین بناها علاوه‌بر جنبه‌های هنری، عمداً از نور سرد و خنثی برای جذاب نشان دادن محصولات استفاده می‌شود.

دسته سوم سوپر مارکت‌های فوق‌مدرن هستند. انسان خسته از رنگ‌، صدا‌، سرعت و مُد درپی یافتن محیطی برای بازگشت به‌طبیعت، تازگی، آرامش و اصالت است. درچنین فضایی معماران، فروشگاه‌های فوق‌مدرن را محل مناسبی برای شکستن قالب‌های کلیشه‌ای و پیاده‌سازی ابتکارات جسورانه خود یافتند.

آنها علاوه‌بر توجه دقیق به‌نمای جلو و نمای پشت ساختمان به‌نمای بام- به‌عنوان نمای پنجم ساختمان هم دقت نمودند. بکارگیری رنگ، امکان لذت بردن از چشم‌اندازهای بیرون علاوه برنمای درون، فضایی دل‌نشین را ایجاد می‌کند.

در این جنبش بزرگ که به‌تدریج همه کشورهای جهان را فرا می‌گیرد، تلاش معماران در تطبیق طراحی فروشگاه‌ها با تنوع فرهنگی کشورهای مختلف به خوبی به ثمر نشسته است. در این سوپر‌مارکت‌ها محصولات گوناگون به راحتی در دسترس عموم می‌باشند. مدیران فروشگاه‌ها با ارایه کالاهای دارای کیفیت تازه و سالم به‌دنبال به‌دست آوردن اعتماد از کف‌رفته مشتریان در دوران تهاجم لجام گسیخته‌ی قرن بیستم هستند.

در این میان نکته‌ی حایز اهمیت این‌است که این فروشگاه‌ها گویی فروشگاه‌های «آینده» هستند.

طراحان با ارایه مدل‌های چشم‌نواز که از تلطیف جلوه‌های خشن صنعتی به‌کمک تزیینات بدست می‌آید، مکانی برای آشتی سنت و مدرنیته به‌وجود آورده‌اند. گاهی این سوپر مارکت‌ها اوج هنر طراحی و نماد شهرها را به‌رخ می‌کشند.

عرضه محصولات تروتازه که تمامی مراحل آماده‌سازی آن در برابر دیدگان مشتریان صورت می‌پذیرد، محیطی سرشار از نور، استفاده از جلوه‌های گرافیکی برای راهنمایی مشتریان و رعایت نکات زیست‌محیطی، از سوپر مارکت‌های فردا فضایی دل‌نشین به‌وجود آورده است. آنها در روز و به ویژه هنگام شب‌، همچون نگینی برانگشتان شهر می‌درخشند.

مشتریان در این فضای‌آرام، ضمن افزایش تعاملات اجتماعی خود می‌توانند لحظاتی خوش در رویای دستیابی به‌آرامش و اصالت خود به‌سربرند.


اتاق های آپارتمان

اتاق های آپارتمان

كتاب «اتاق های آپارتمان» تالیف کریستین کمپوس ، توسط شركت ايرانيان اطلس و با همکاری شرکت مهندسین مشاور طرح و اندیشه شیوا اطلس به چاپ رسید .
 در این کتاب آخرین شیوه های جدید طراحی داخلی معاصر به تصویر کشیده شده و فهرستی ناب از ایده های سودمند با تصاویری جذاب ارائه شده است .
 شركت ایرانیان اطلس با چاپ و انتشار کتاب یاد شده و سایر کتاب های قبلی مرتبط با حوزه فعالیت های خود ، تلاش نموده تا علاوه بر معرفی و ارتقاء نام تجاری شرکت ، در راستای ارائه تجربیات و دستاوردهای جدید به فعالان عرصه صنعت ساخت و ساز گام بردارد .

طراحی فضاهای عمومی

طراحی فضاهای عمومی

هدف از انتشار کتاب طراحی فضاهای عمومی ، افزایش آگاهی عمومی نسبت به مفاهیم مترتب بر فرآیند طراحی فضاهای اجتماعی ، ارائه تجربیات کلان شهرهای پیشرفته دنیا در زمینه توسعه قلمرو عمومی و آشنایی بیشتر با مولفه های موثر بر این گونه مکان‌هاست .

شركت ایرانیان اطلس در راستای پایبندی به تعهدات و مسئولیت های خود کوشیده است تا با ترجمه و انتشار کتاب «طراحی فضاهای عمومی» در جهت آگاهی بخشی و جلب توجه متخصصان به اهمیت طراحی فضاهای عمومی در پروژه های شهری، گام موثری بردارد و از این رهگذر به وظیفه خود در قبال جامعه، فعالان عرصه سازندگی و جهادگران خدمتگزار در حوزه صنعت ساخت و ساز عمل نماید.

هتل های ویژه

هتل های ویژه

کتاب «هتل‌های ویژه» تالیف فردریک پرینز در ادامه تلاش هـای شرکت ایرانیان اطلس در راستای نشر دانش تخصصی در حوزه فعالیت‌های خود، با حمایت مالی این شرکت به زیور چاپ آراسته شد.

شرکت ایرانیان اطلس با توجه به میزان اهمیت و اثربخشی موضوع طراحی و ساخت هتل ها و مراکز اقامتی‌، علاوه بر اینکه طراحی و ساخت چندین هتل و مرکز اقامتی بزرگ و مدرن را در دست اجرا دارد، با ترجمه و انتشار این کتاب کوشیده است تا ایده های مبتکرانه ای که در راستای ایجاد تمایز و ارزش آفرینی دوچندان توسط معماران و طراحان مطرح دنیا در هر یک از سازه های خاص و بی مانند، بکار گرفته شده را در دسترس مهندسان، پیشتازان عرصه ساخت و ساز و سایر علاقه مندان قرار دهد.

رنگ در معماری

رنگ در معماری

کتاب «رنگ در معماری» تالیف اسکار ریرا و جیمز مک کاون ، با حمایت مالی شركت ايرانيان اطلس چاپ و منتشر شده است .
 در این کتاب ، به محتوای عمیق و بیان ساده و مختصر که برای طیف وسیعی از خوانندگان و علاقه مندان به مباحث رنگ و معماری مفید و قابل استفاده است، اشاره گردیده و با پرداختن به پدیده رنگ از خلال بازخوانی شمار فراوانی از آثار برجسته معماران فعال و حرفه ای جهان، جدیت و اندیشه مجدانه آنها را پیرامون معماری و صنعت ساختمان به تصویر کشیده است
 شركت ایرانیان اطلس با انتشار و تقدیم این كتاب به فعالان صنعت ساختمان و سایر علاقمندان، كوشيده است نقش موثرتری در زمینه توسعه دانش و فن آوری مرتبط با حوزه فعالیتهای خود ایفا نماید.

هتل‌های کوچک و اقامتگاه‌های روستایی

هتل‌های کوچک و اقامتگاه‌های روستایی

کتاب «هتل‌های کوچک و اقامتگاه‌های روستایی» کتاب دیگری است که ادامه چاپ مجموعه کتب مرتبط به صنعت ساختمان، در ٢٤٠ صفحه در معرض استفاده علاقه مندان قرار گرفته است. این کتاب مشتمل بر معرفی پروژه های مختلف اجرا شده در کشورهای گوناگون می باشد.

در هر پروژه علاوه بر تصاویر زیبا به ارایه برش های مقطعی از بنا نیز صفحاتی اختصاص داده شده است که برای دست اندرکاران صنعت ساخت می تواند بخوبی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وقتی شروع به نوشتن کتابی درباره هتل های کوچک می کنیم، بصورت اجتناب ناپذیری این پرسش به ذهن می آید که کوچک چه اندازه کوچک است؟

نزدیکترین پاسخ بر اساس زیربنای مفید یا ساخته شده است که محدوده بین صفر تا ١٠،٠٠٠ متر مربع را مشخص می کند.

روش دیگر برای تعیین اندازه پروژه، بر اساس تعداد کل اتاق‌های مخصوص میهمانان هتل است که در این کتاب از آن استفاده شده است. این روش انتخاب شد تا ساختاری را در مجموعه بوجود آورد که هم نظر معماران و هم خوانندگان معمولی را به خود جلب نماید.

در اینجا مهمترین عامل، احساسی است که از تجربه در هتل باقی می ماند.

با پیشرفت توریسم امروزه در اکثر کشورها امکان مسافرت و یافتن محلی برای استراحت برای همه فراهم است و این عرصه همواره توجه معماران را به خود جلب کرده است و هم معماران پرآوازه حداقل یک هتل یاسازه ای مشابه آنرا طراحی کرده اند . در کتاب حاضر به معرفی برترین آثار معماران این عرصه پرداخته شده است و مجموعه‌ای گرانبها از طراحی های مبتکرانه را در اختیار خوانندگان می گذارد. 

طراحی برای موفقیت ادارات و دفاتر کار

طراحی برای موفقیت ادارات و دفاتر کار

کتاب حاضر به معرفی پروژه هایی پرداخته است که حاصل کار معماران صاحب نام در مناطق مختلف است. برای آشنایی خواننده هر پروژه به طور اجمال تشریح شده است که شامل نیازمندیها و درخواست های سفارش دهنده، موقعیت جغرافیایی، محدودیتها و ابتکارات بکار گرفته شده توسط طراح می شود.

این کتاب به آن دسته از کسانی که هنوز در دفاتر قدیمی کار می کنندد توصیه شده است تا در محیط کار خود تجدید نظر نمایند.

در مقدمه کتاب ضمن اشاره به تغییر ساعات کاری در طول زمان به تغییر محیط های شغلی می پردازد و چنین می افزاید که ادارات سابقاً برای تضمین خلوت افراد محیطی بسته داشتند ولی هم اکنون در بسیاری موارد طرحی باز و نمایان دارند. در فضای آن ها از تعداد اندکی حائل جداکننده استفاده شده و میز تحریرهای بزرگی در خدمت کارکنان قرار گرفته است. به جای دیوارهای گچی شیشه های نیمه شفاف برای تفکیک دفترها و اتاق جلسات به کار می رود. با وجود اینکه طرح اغلب دفاتر کار، چه تجاری و خانگی اوپن یا باز است، در بسیاری از آن ها هنوز بخش هایی خصوصی و مجزا وجود دارد .

 تمامی موارد فوق و بیشتر از اینها در این کتاب با معرفی یک پروژه شاخص در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

خانه های ارزان قیمت

خانه های ارزان قیمت

این کتاب شامل مقدمه و سه فصل می باشد که با چاپی نفیس و رنگی در ٣٥٥ صفحه به زیور طبع آراسته شده است.

نزدیک به یکصدو پنجاه سال است که بنای خانه های ارزان قیمت و کم جمعیت به زیر مجموعه فعالیت های معماری مبدل شده است. افزایش جمعیت ، شهرها را به مراکز بالقوه شیوع بیماریهای مسری مبدل نمود. همین امر باعث توجه دست اندرکاران صنعت ساخت به ایده خانه های ارزان قیمت شد. البته این موضوع در ابتدا مورد تأکید صنعت گرانی بود که به زندگی بهتر و سالمتر کارگرانشان اهمیت می دادند. مسئله سرپناه های اضطراری و فضاهای مخصوص مسافران ایده های جدیدی را فراخواند . از آن زمان مدل های متنوعی برای زندگی ساده و ارزان طراحی و اجرا شده است.

در این کتاب هم چنین به مشکل بررسی خانه های ارزان قیمت از لحاظ مقایسه بین المللی هزینه ها اشاره می شود و به راه حل‌های موجود از جمله استفاده از درآمد سرانه می پردازد. البته این راه حل بدلیل اختلاف درآمدها چندان بدون ایراد نخواهد بود. بهمین دلیل جستجو برای یک واحد پولی خاص و فراگیر آغاز شد. واحدی که از یک سو بین المللی و قابل قیاس بوده و از سوی دیگر در موارد سیاسی و مالیاتی مستقل عمل نماید. شاخص اندازه گیری برگرفته از هزینه یک همبرگر بیگ مک به عنوان واحد در این کتاب مورد استفاده قرار گرفته است.

بر همین اساس کتاب به سه بخش خانه های ٣٠٠ همبرگری با نام گذاری «فضا های ارزان قیمت» خانه های ٣٠٠ تا ٦٠٠ همبرگری با نام گذاری  صرفه جویی «اعجاز انگیز» و خانه های بیش از ٦٠٠ همبرگر با نام گذاری «جواهرات» کوچک تقسیم شده است.

چشم اندازهای جدید کافی شاپ و رستوران

چشم اندازهای جدید کافی شاپ و رستوران

شاید یکی از پی‌آمدهای مستقیم پیشرفت‌های تکنولوژیک همانا تهدید روابط اجتماعی و عادت‌های دیرین بشر باشد. در این فضا که فرد از ایجاد رابطه مستقیم دور ودورتر می‌شود، انسان احساس تنهایی و غربت را لمس می‌کند.

ازسوی‌دیگر، با غرق شدن انسان در سرعت،کمبود زمان و هم چنین موج فراگیر غذاهای آماده، فرصت دورهم نشینی نیز از او گرفته می شود. این موضوع به احساس انزوای انسانها دامن می زند. هنرمندان طراحی در این بافت پیچیده رسالت سنگینی برعهده دارند.

در طراحی کافی‌شاپ و رستوران‌ها، مهمانان و غذا عناصر اصلی هستند که باید کانون توجه باشد. طراحان می‌کوشند تا با هنر خود به‌پردازش فضا بپردازند. توجه به ایجاد فضای دلنواز و القاء احساس آرامش در کنار احساس خرسندی، در طراحی کافی‌شاپ‌ها ضروری می‌باشد. طراحان با کوشش دقیق در پی آزادکردن انرژی نهفته در پس‌زمینه طراحی هستند. این مهم با تلقیق فضای درون و بیرون وبا استفاده از صدا ، نور و جلوه‌های ویژه امکان‌پذیر است.

مشتریان در این فضاها امکان لذت بردن از غذا را در کنار فرصت گفت‌وشنودی صمیمی را پیدا می‌کنند. تمامی این تلاش‌ها برای تقویت روابط انسانی و زودودن زنگار تهدید از آنها است. با مروری بر نمونه‌های معرفی‌شده در این کتاب به‌میزان موفقیت طراحان در این زمینه بخوبی پی می‌بریم.

شرکت ایرانیان اطلس در پی استقبال دوستداران صنعت ساختمان از چاپ کتابهای پیشین به‌تقدیم کتاب حاضر اقدام نمود. امید است این اثر به‌عنوان قدمی کوچک در جهت اعتلای دانش طراحی و ساخت اینگونه مکان‌ها، متناسب با فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی، مورد پذیرش تلاش‌گران عرصه ساختمان قرار گیرد.

خبرنامه شماره ۱  ایرانیان‌اطلس

خبرنامه شماره ۱ ایرانیان‌اطلس

در این شماره می خوانید :


  • هلدینگ ، مغز متفکر شرکت های زیر مجموعه (ص ۶)
  •  هدف گروه شرکت های ساختمانی ایرانیان اطلس توسعه و بالندگی اقتصادی کشور (ص ۷)
  •  معرفی هلدینگ ساختمانی ایرانیان اطلس (ص ۸)
  •  ایرانیان اطلس پیشتاز در برگزاری کارگاه های مهندسی ارزش در پروژه (ص ۱۲)
  •  ۱۰ گناه مرگبار بازاریابی (ص ۱۴)
  •  رویداد (ص ۱۶)
  •  سایه سلامت بر فراز کرمان (ص ۲۰)
  •  اخبار هلدینگ (ص ۲۴)
  •  مرکز خرید ارواح(ص ۲۶)
  •  مراکز خرید مدرن (ص ۲۹)
  •  بررسی هزینه های ساخت و ساز در سال ۲۰۱۲(ص ۳۰)
خبرنامه شماره ۲  ایرانیان‌اطلس

خبرنامه شماره ۲ ایرانیان‌اطلس

در این شماره می خوانید :


  • راهکارهای ارزش آفرینی در هلدینگ (ص ٦)
  •  نیازهای مهندسی و مشاوره ای هلدینگ را پاسخ می دهیم (ص ٧)
  •  برگزاری کارگاه های مهندسی ارزش پروژه نگین اطلس بم (ص ١٠)
  •  بیست نکته در مدیریت اسلامی (ص ١٦)
  •  رویداد (ص ١٨)
  •  پروژه مجتمع تجاری - اداری اطلس نیاوران ، نگینی بر انگشتری نیاوران (ص ٢٢)
  •  اخبار هلدینگ (ص ٢٦)
  •  برج مملکت(ص ٢٨)
  •  بازارها و فروشگاه های زنجیره ای (ص ٣١)
  •  پیش بینی قیمت ملک در آسیا در سال ٢٠١٣ - بخش نخست (ص ٣٢)
خبرنامه شماره ۳  ایرانیان‌اطلس

خبرنامه شماره ۳ ایرانیان‌اطلس

در این شماره می خوانید :


  •  ساختار سازمانی در شرکت های هلدینگ (ص ٦)
  •  سرعت و کیفیت مطلوب سرلوحه فعالیت های پروژه آرمان (ص ٨)
  •  مهندسی ارزش مرکز تجارت اطلس تبریز (ص ١٠)
  •  فناوری های نوین (ص ١٦)
  •  مدرنترین و بزرگترین مرکز خرید شهر تبریز (ص ١٨)
  •  اخبار هلدینگ (ص ٢٦)
  •  سامانه های برق خورشیدی(ص ٣٠)
  •  امید به بازار مسکن در کشور عربستان سعودی(ص ٣٢)


خبرنامه شماره ۴  ایرانیان‌اطلس

خبرنامه شماره ۴ ایرانیان‌اطلس

در این شماره می خوانید :


  •  نقش مدیران میانی در سازمان‌ها (ص ٦)
  •  عمران اطلس ایرانیان، بازوی ساختمانی نوظهور کشور(ص ٨)
  •  مهندسی ارزش اطلس سنتر بم (ص ١٠)
  •  راهکارهایی برای ایجاد انگیزه در کارمندان (ص ١٢)
  •  اخبار منطقه (ص ١٨)
  •  اخبار هلدینگ (ص ٢٢)
  •  طرح استفاده از برق خورشیدی در مقیاس پایلوت در پروژه اطلس سنتر(بم) (ص ٢٦)
خبرنامه شماره ۵  ایرانیان‌اطلس

خبرنامه شماره ۵ ایرانیان‌اطلس

در این شماره می خوانید :


  •  ریشه را درمان کنیم (ص ٦)
  •  تجربه و دانش فنی مدیران تکیه گاه مطمئن ایران اطلس کیش (ص ٨)
  •  مهندسی ارزش اطلس مال (نیاوران) (ص ١٠)
  •  عوامل بروز کم کاری در کارمندان (ص ١٨)
  •  پروژه ویژه (ص ٢٠)
  •  اولین همایش اختصاصی مرکز تجارت اطلس تبریز (ص ٢٤)
  •  اخبار هلدینگ (ص ٣٦)
  •  ساختمان های انرژی صفر(ص ٤٠)


خبرنامه شماره ۶  ایرانیان‌اطلس

خبرنامه شماره ۶ ایرانیان‌اطلس

در این شماره می خوانید :


  •  برنامه ریزی، مهمترین رویکرد مدیریت تحولات آتی (ص ٦)
  •  مرکز تجارت اطلس تبریز، نگین کوی ولیعصر (ص ٨)
  •  تاثیر مدیریت بر رضایت شغلی کارکنان (ص ١٠)
  •  تحولی نو در نمک آبرود (ص ١٤)
  •  دومین همایش نام آشنایان برتر، اصناف و کسبه مشهد مقدس(ص ١٦)
  •  اخبار منطقه (ص ٢٤)
  •  اخبار هلدینگ (ص ٢٨)
  •  چشم انداز ساختمان سازی در آسیا در سال ٢٠١٣(ص ٣٦)
خبرنامه شماره ۷  ایرانیان‌اطلس

خبرنامه شماره ۷ ایرانیان‌اطلس

در این شماره می خوانید :


  •  فرآیند برنامه ریزی اصولی (ص ٦)
  •  مدیریت و ارتقای ارزش برند (ص ٨)
  •  آرمان؛ نوآوری، برتری و ماندگاری (ص ١٠)
  •  گردهمایی سالانه کارکنان گروه شرکت های ساختمانی ایرانیان اطلس (ص ٢٤)
  •  پنجمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور (ص ٣٤)
  •  طرحی نو در منطقه دیباجی (ص ٣٨)
  •  آرمان، سرآمد و به روز (ص ٤٠)
  •  تقدیر از هنرمندان سریال پایتخت (ص ٤٢)
  •  اخبار منطقه (ص ٤٤)
  •  اخبار هلدینگ (ص ٤٨)
  •  رنگ در معماری(ص ٥١)
  •  نخستین آسانسور مبتنی بر انرژی خورشیدی کشور(ص ٥٢)
  •  تحلیل معماری (ص ٥٦)
  •  اکسپوی ٢٠٢٠، تغییر چشم انداز اقتصادی دبی (ص ٦٠)
خبرنامه شماره ۸  ایرانیان‌اطلس

خبرنامه شماره ۸ ایرانیان‌اطلس

در این شماره می خوانید :


  •  نیازبه برنامه کسب و کار در صنعت ساختمان(ص ۶)
  •  نکات مدیریتی (ص ۸)
  •  مهندسین مشاور طرح و اندیشه شیوا اطلس، مشاور چابک، خلاق و مسئولیت پذیر (ص ۱۰)
  •  اطلس سنتر بم، بزرگترین مرکز تجاری در جنوب شرق کشور (ص ۱۴)
  •  اطلس مال؛ نگینی بر انگشتری نیاوران (ص ۲۲)
  •  آرمان؛بزرگترین، مدرن ترین و باکیفیت ترین پروژه تجاری، اقامتی، مسکونی در جوار بارگاه امام رضا(ع) (ص ۲۸)
  •  بهترین موقعیت، موفق ترین بنا در شهر اولین ها (ص ۳۶)
  •  شرکت های قدرتمند بورسی سازندگان مرکز تجارت اطلس تبریز (ص ۴۴)
  •  مدیریت راهبردی، ضامن حیات آتی ایرانیان اطلس (ص ۵۰)
  •  طراحی و پیاده سازی اولین آسانسور خورشیدی ایران (ص ۵۴)

 و ...

ویژه‌نامه شماره ۱ آرمان

ویژه‌نامه شماره ۱ آرمان

ویژه‌نامه شماره ۲ آرمان

ویژه‌نامه شماره ۲ آرمان

ویژه‌نامه شماره ۱ اطلس‌مال

ویژه‌نامه شماره ۱ اطلس‌مال

در این شماره می خوانید :


  •  اطلس نیاوران ، نیاز منطقه (ص ٤)
  •  اجرای پروژه ای سبز در قلب نیاوران (ص ٦)
  •  هلدینگ ایرانیان اطلس؛کارآمد،مجرب،اخلاق مدار (ص ٨)
  •  معرفی شرکت باغ فردوس ایرانیان(ص ١٣)
  •  معرفی پروژه اطلس نیاوران (ص ١٤ )
  •  اجرای فونداسیون یکپارچه و رادیه در پروژه اطلس نیاوران(ص ١٦)
  •  مهندسی ارزش (ص ١٨)
  •  داشتن دفتر کار در اطلس نیاوران ، آرزوی هر تاجر و مدیری است (ص ٢٠)
  •  نگاهی به معماری ، طراحی و فرم پروژه اطلس نیاوران(ص ٢٨)
  •  سرعت بالا و خطای پایین ، ویژگی سازه اطلس نیاوران(ص ٣٦)
  •  تغییر شکل ها را کنترل کردیم(ص ٣٨)


ویژه‌نامه شماره ۳ آرمان

ویژه‌نامه شماره ۳ آرمان

در این شماره می خوانید :


  •  دو حلقه مفقوده (ص٨)
  •  کارگاه‌پروژه آرمان در‌هیچ شرایطی تعطیل نشد(ص١٢)
  •  موقعیت‌جغرافیایی پروژه(ص١٤)
  •  حرم مطهر اولین منظری است که به چشم می آید(ص١٥)
  • تقسیم کار برای دستیابی به سرعت و کیفیت مطلوب(ص٢٠)
  • هتل مجلل‌آرمان، هتلی که خانه‌شماست(ص٢٨)
  •  مونیتورینگ‌لحظه‌به‌لحظه فعالیت‌های کارگاه در‌بخش کنترل پروژه(ص٣٠)
  •  بیمه تضمین کیفیت ساختمان(ص٣١)
  •  اعطای لوح تقدیر به‌پروژه آرمان(ص٣٢)
  •  مجتمع آرمان کاملاً هوشمندانه‌طراحی شده‌است(ص٣٣)
  •  گزارش تصویری همایش آرمان(ص٤٦)
ویژه‌نامه شماره ۲ اطلس‌مال

ویژه‌نامه شماره ۲ اطلس‌مال

ویژه‌نامه شماره ۱ اطلس‌پلازا

ویژه‌نامه شماره ۱ اطلس‌پلازا

در این شماره می خوانید :


  •  موقعیت ممتاز پروژه اطلس پارس (ص ٤)
  •  پروژه اطلس پارس ، طرحی فرامنطقه ای و ملی(ص ٦)
  •  داوری طرح های مسابقه ((طراحی پروژه اطلس پارس))با نخبگان معماری ایران (ص ٨)
  •  طرح اهرام ثلاثه، از طریق برگزاری مسابقه معماری انتخاب شده بود (ص ٩)
  •  برگزیدگان مسابقه ((طراحی معماری اطلس پارس))معرفی شدند(ص ١٢)
  •  هیئت داوران(ص ١٤)
  •  شرکت کنندگان (ص ١٩)
ویژه‌نامه شماره ۱ اطلس‌سنتر

ویژه‌نامه شماره ۱ اطلس‌سنتر

در این شماره می خوانید :


  • اطلس سنتر بم؛ پاسخی به نیازهای پاسخ داده نشده (ص ٦)
  •  تاریخ، فرهنگ و معماری شهر بم (ص ٨)
  •  موقعیت مکانی اطلس سنتر(بم) (ص ١٠)
  •  عبور تماشایی ازاطلس سنتر(بم) (ص ١١)
  •  آبادانی واحه ای سبز در دل کویر (ص ١٢)
  •  بازی باد با ماسه های تفته کویر(ص ١٤)
  •  اطلس سنتربم؛ سازه ای مستحکم با اسکلت فلزی (ص ١٦)
  •  اطلس سنتربم؛ مجتمعی منحصر به فرد در جنوب شرق کشور (ص ٢٠)
  •  کاربری های اطلس سنتر(بم) (ص ٢٦)
  •  برگزاری کارگاه های مهندسی ارزش پروژه اطلس سنتر(بم) (ص ٢٨)
  •  سیستم ها و تاسیسات اطلس سنتر(بم)(ص ٣٤)
  •  در پروژه اطلس سنتربم؛ کیفیت و زمان اولویت دارد (ص ٣٧)
  •  طرح استفاده برق خورشیدی در مقیاس پایلوت در پروژه اطلس سنتر(بم)(ص ٤٠)
  •  بن مایه مصالح اطلس سنتربم؛ کیفیت و تکنولوژی (ص ٤٢)
  •  شهربم؛ زینت کویر (ص ٤٤)
  • روز خرید در اطلس سنتربم؛ روزی خاطره انگیز و دلپذیر (ص ٤٦)


ویژه‌نامه شماره ۱ مرکزتجارت‌اطلس‌

ویژه‌نامه شماره ۱ مرکزتجارت‌اطلس‌

در این شماره می خوانید : 


  •  شرکت پردیس اطلس‌پارس؛ مجری موفق مرکز‌تجارت اطلس‌تبریز(ص ٦)
  •  پاسخ به ضرورت اقتصادی آذربایجان شرقی(ص ٨)
  •  شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه؛ شریک در ساخت پروژه ای کم‌نظیر(ص ١٠)
  •  تبریز و موقعیت جغرافیایی مرکز تجارت اطلس‌تبریز(ص ١٢)
  •  قطب توانمند اقتصادی در شمال غرب ایران(ص ١٦)
  •  اولین همایش اختصاصی مرکز تجارت اطلس‌تبریز(ص ١٨)
  •  فضای اداری با بهترین امکانات رفاهی(ص ٢٤)
  •  مدرن‌ترین و بزرگ‌ترین مرکزخرید شهر اولین‌ها (ص ٢٦)
  •  بهبود ارزش های پروژه (ص ٣٤)


اطلاعات مالی

IRANIAN ATLAS

اطلاع‌رسانی عمومی اطلاعات مالی گروه شرکت‌های ایرانیان‌اطلس