11 دي 1348 03:30
ارزش تجاری نزدیک به هم

در اکثر مجتمع‌های تجاری، طبقات فوقانی و زیرین از اقبال کمتری برخوردار هستند. مجتمع‌های بیشماری وجود دارند که باوجود گذشت چند سال از بهره‌برداری آنها، کماکان در راهروهای پیچ‌در پیچ خود با معابر خلوت و واحدهای غیرفعال مواجه هستند و طبقات فوقانی و زیرین آنها بی رونق و عملا تعطیل است.

ازجمله تمهیداتی که می‌تواند طبقات یک مجتمع تجاری را هم‌ارزش کند، بجز طراحی مناسب راهروهای طبقات، وجود کریدیور مرکزی با دید مناسب به همگی طبقات و وجود تعداد کافی آسانسور و بخصوص پله برقی است. در بین این امکانات،  پله برقی بدلیل قابل استفاده بودن بدون زمان انتظار و ظرفیت بالا برای جابجائی افراد و همچنین امکان هدایت مردم به خروجی‌های اصلی یا مکان‌های خاص، دارای اهمیت ویژه‌ای می‌باشد.

امروزه حتی در فروشگاه‌های کوچک برای انتقال مشتریان به طبقه بالاتر از پله برقی استفاده می‌شود. هر چند قیمت اولیه پله برقی بالا به نظر می‌رسد، اما در مقایسه با منافع بسیار زیاد و طولانی مدت آن، به شدت اقتصادی است.

مدیران پروژه آرمان در راستای افزایش ارزش افزوده برای واحدهای تجاری و آسایش و رفاه بیشتر بازدیدکنندگان، اقدام به طراحی ١٢ دستگاه پله برقی در ٣ طبقه بخش تجاری نموده‌اند تا ضمن سهولت بخشیدن به جابجایی افراد در این طبقات، به رونق طبقات زیر و بالای همکف کمک کرده باشند.

این پله برقی‌ها پس از بررسی برندهای مختلف  از شرکت هیوندایی خریداری گردید و مطابق برنامه زمانبندی ، نصب آنها با موفقیت به پایان رسیده است.